آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

ارسال شده توسط ادمین در 29 بهمن 1393 ساعت 00:28:05

آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

رییس کل دادگستری استان: آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

با ناهنجاری‌هایی که موجب عدم امنیت شهروندان اصفهانی می‌شود، به شدت برخورد می‌شود.

اصفهان – ایلنا: رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ورود تعداد بسیار زیادی پرونده به دادگستری اصفهان برای رسیدگی، گفت: از نظر تعداد ورود پرونده‌ها به محاکم قضایی استان، تعداد قضات و پرونده‌های مختومه، دادگستری اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

دکتر غلامرضا انصاری با اعلام این مطلب در گفت‌و‌گو با ایلنا، افزود: برخورد با اراذل و اوباش، زورگیران و مزاحمان خیابانی که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد را جزو اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و خواهد بود.

وی رسیدگی به پرونده مته‌مان حادثه خمینی شهر را یکی از نمونه‌های جدیت در برخورد با این افراد دانست و تصریح کرد: بازپرسان و قضات ما در برخورد با همه ناهنجاری‌های اجتماعی، هیچ قصوری نکرده و به سادگی از کنار آن‌ها نخواهند گذشته زیرا مردم نیاز به امنیت و آرامش دارند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به ورود تعداد بسیار زیادی پرونده به دادگستری اصفهان برای رسیدگی، گفت: از نظر تعداد ورود پرونده‌ها به محاکم قضایی استان، تعداد قضات و پرونده‌های مختومه، دادگستری اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی اینجایگاه را بیانگر سرعت بالای دادرسی در مراکز قضایی استان عنوان کرد و ادامه داد: گزارش بازرسان از محاکم قاضایی و روند رسیدگی به پرونده‌ها، نشان دهنده رضایتمندی بالای مردم بوده است.

انصاری با تاکید بر اهمیت برقراری امینت و آرامش در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه آستانه تحمل مردم کم شده و بایستی نسبت به برخوردهای اجتماعی صبور‌تر باشند تا کوچک‌ترین تنش‌ها منجر به برخورد فیزیکی و زد و خورد نشود.

این مقام مسوول ایجاد شادی و نشاط در جامعه را در افزایش آستانه تحمل مردم و از بین رفتن مشکلات عصبی آن‌ها موثر دانست و گفت: نتیجه این اقدامات، کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی خواهد بود.

وی خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به فرزندانشان شد و اظهار داشت: والدین برای تربیت فزرند خود باید همه موارد را در نظر بگیرند و همه هم و غم خود را معطوف به درس و نمرات فزرندشان نکنند

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080